maandag 6 april 2009

Multifunctionele auto


Sinds een paar jaar heb ik een oude Renault Express. Hij stamt van ver uit de vorige eeuw (1986), dus is al bijna een oldtimer te noemen. Maar het is een onverwoestbaar vehikel, en voor mij erg praktisch. Ik heb er al van alles in vervoerd. Uiteraard de gewone zakken paardenvoer van 40 kilo, en ladingen hooi en stro, maar ook dingen zoals vrachten brandhout, tegels, betonijzer, betonmolens, noem maar op. Vandaag was het een "transport exceptionnel" waarbij John gebukt achterin moest zitten en ik goed om me heen keek of ik nergens politie zag. 
Het is gelukkig allemaal goed gegaan, dus nu kunnen we verder gaan met de voorbereiding van de fundering van het douche-/toiletgebouwtje voor John's nieuw op te zetten natuurkampeerterrein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten