dinsdag 21 april 2009

En weer ligt het weer dwars

Zaterdagavond was ik, ach, het was droog en ik had nog geen zin om naar binnen te gaan, enthousiast begonnen met het graven van een geul voor de waterleiding naar de toekomstige moestuin. Het ging lekker vlot, ik kwam met de houweel makkelijk door de ingestampte grindlaag heen. Toen de helft klaar was, werd het te donker om verder te gaan. Dus dacht ik optimistisch: dan ga ik morgen lekker verder. Mooi niet dus: de regen kwam met bakken uit de hemel.
En gisteren was alles ook nog veel te nat. Heel misschien gaat het vandaag lukken om het af te maken. 
Het is ook niet mogelijk om de waterslang er alvast gedeeltelijk in te leggen en de rest te laten uitsteken, want dat is dan dolle pret voor Donna, één van de honden met een grote voorliefde voor tuinslangen. Zij ziet trouwens in alles iets gewéldigs om mee te spelen, van oude paardenhalsters tot lapjes, plantenpotjes en dus slangen toe.

1 opmerking:

  1. Mijn troetelkind, altijd leuk.
    Hoop dat je vandaag verder kan.
    Liefs, Ria

    BeantwoordenVerwijderen