donderdag 23 april 2009

Luie varkens en ander gedierte

Het is vandaag warm, eindelijk. Dus haalde ik het in mijn hoofd om verder te gaan met de waterleiding (ik was de laatste twee dagen niet lekker, en daardoor had ik geen puf om ook maar iets te doen). Het werkritme was als volgt: twee meter hakken met de houweel, leiding leggen, dichtgooien, water drinken, uitpuffen, en weer verdergaan.
Ondertussen lagen de meeste dieren heerlijk lui te wezen. Alleen Iroko was iets érg interessants aan het doen. Wat? Geen idee, maar hij had het er erg druk mee.
De varkens wilde ik verwennen met een waterpoeltje. Nou, ze keken ernaar met een blik vol afgrijzen. Een slokje er uit nemen ging nog nét, maar lekker wroeten en rollen? Jákkes!
Nee, dan de kippen. Met ware doodsverachting stapte Fleur het water in..... mijn heldin.

India in dromenland

Als een groep leeuwen
Zoek de hond
Iroko: druk, druk, druk
Wa's dat nou? Jakkes
Ach mens, ga ergens anders foto's maken
Heerlijk pootjebaden...


2 opmerkingen:

  1. Zijn die bakbeesten die schattige kleine varkentjes van enkele maanden terug?
    Erik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch zijn de kippies nog steeds hoger dan de varks, dus het valt nog mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen