zondag 5 april 2009

Luie zondag

Vandaag is het nou echt zo'n dag dat er werkelijk helemaal niks gebeurt. Beetje luieren in de hangmat, eens een paar fotootjes maken, klein stukje wandelen (niet te veel, want dat is zó vermoeiend), op mijn gemak uitmesten bij de paarden en de varkentjes, beetje lezen, en toch vliegt de tijd voorbij.  Heel vaak krijg ik de vraag: "wat doe je zoal op een dag?", en eigenlijk heb ik daar nooit een antwoord op. Natuurlijk, allereerst de gewone dingen zoals vier keer de paarden , drie keer de varkentjes en de kippen, en twee keer de honden voeren. En uitmesten, en af en toe het huis weer eens toonbaar maken (onbegonnen werk, want zodra je je omkeert, ligt er alweer een nieuwe laag stof).
Ook drinken John en ik zéér regelmatig een kop koffie bij elkaar, minstens een paar keer per dag.
En een paar keer per week zakken we af naar het dorp, voor boodschappen. En dan, uiteraard, ook voor "een bakkie" op een terrasje, of in de winter, binnen. En dan ben je al heel snel een paar uur verder. Tja, en ik breng ook aardig wat tijd achter/voor de computer door. 
Voor het slapen gaan nog een sudoku verwerken, en dan is de dag alweer voorbij.

Als afsluiting zomaar wat foto's die ik gisteren heb gemaakt:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten