vrijdag 1 januari 2010


Voor iedereen die mijn blog volgt (en natuurlijk ook voor allen die dat niet doen):

¡Feliz año nuevo!
Gelukkig nieuwjaar!

Mijn oudejaarsavond was anders dan anders: meestal ben ik gewoon thuis, en gebeurt er niet veel, maar gisteravond was ik uitgenodigd bij vrienden van Erik en Elleke. Echt waar ik zin in had. En het was dan ook echt erg gezellig: nieuwe mensen leren kennen, heerlijk eten, dansen...
En omdat ik niet nog eens in het holst van de nacht over mijn weg wilde lopen omdat het voor de auto niet begaanbaar was, mocht ik blijven slapen.
Maar omdat het, vlak voor ik naar Erik en Elleke zou gaan (ze zouden voor me uit rijden, want ik wist niet precies waar John en Ineke, die het feest gaven, woonden) begon het te stortregenen.
Dus ik sprong als de wiedeweerga in mijn auto: weg, weg, weg, voor ik er niet meer uit zou kunnen door de gladheid! Op het nippertje heb ik het gered: de auto begon al te slippen.
Maar door de haast was ik mijn lenzenvloeistof vergeten, en zonder mijn lenzen kan ik echt niet.
Dus ben ik vannacht toch maar gewoon naar huis gegaan. Gelukkig was het bij die ene hoosbui gebleven, en het stormde zó hard, dat de toplaag van de weg droog genoeg was om eroverheen te rijden. En zo kon ik alle hondjes toch nog een gelukkig nieuwjaar wensen :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten