zondag 10 januari 2010

Koud? Hoezo? Ooooo....gisteren!

De zon schijnt, de wind is vrijwel weg, dus vandaag kan ik heerlijk aan de zijkant van mijn huis weer opwarmen. En dan zijn de ontberingen van gisteren weer snel vergeten. Goed, vanavond verwachten ze wel wat sneeuw, maar als het niet waait, kan ik mijn kachel weer aandoen, en dan voelen de hondjes zich ook meteen een stuk prettiger. Want ík had het koud, maar Iroko met zijn dunne vacht, voelde zich helemaal doodongelukkig. Dus nou maar duimen dat het vanavond nog steeds niet waait.....

3 opmerkingen:

  1. ""Moeten ik soep trekken? Zal ik soep trekken, joh ?"" Uit: Waardenburg en de Jong.
    Oplossing, Uitvinder van de mestral: Vader Abraham, natuurlijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, gelukkig! Had al geprobeerd contact te maken via skype, om te horen hoe het nu gaat, maar je zat natuurlijk in het zonnetje.

    lief Petra

    BeantwoordenVerwijderen