donderdag 2 juli 2009

Eèèèènnnnn.......ACTIE!

Ze hebben het eindelijk door: modder is fun! Het is dan ook ontzettend warm vandaag (35 graden), dus elke vorm van verkoeling wordt aangegrepen.
Heerlijk zomaar zitten in het water, of fanatiek wroeten: er is een wereld voor ze open gegaan.
En wat is er fijner dan na zo'n modderbad jezelf eens heerlijk schuren aan een boomstronk? Niks toch?

Pffft, het uploaden van een video gaat je niet in de kouwe kleren zitten: tot half twee vannacht was ik bezig om uit te vinden hoe ik in vredesnaam een "Pinnacle-project" moest converteren naar een AVI-bestand. Zonder resultaat. Vanmorgen dus maar weer met de moed der wanhoop verder geworsteld.
Ineens zag ik het licht. Hoe? Geen idee, misschien omdat John achter me stond. In ieder geval, het is nu gelukt (hoop ik).

De bovenste tekst was van donderdag, maar vandaag (vrijdag) komt ie dus pas op het weblog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten