woensdag 22 juli 2009

Het is zomer, joechei !

Ondanks het feit dat ik nog geen mussen van het dak heb zien vallen, wat een folkloristisch gebeuren schijnt te zijn als het ergens heel erg warm is, is het hier dus inderdaad héél erg warm. Het is nu tien uur 's avonds, en het is nog steeds 34.8 graden buiten en 31,7 binnen. De wind is zo warm (en hard) dat alles wat je beetpakt ook warm is: het hek, houtwerk, echt alles.
En dit zou volgens oratgenet.com een voorproefje moeten zijn voor morgen, want voor dan staat er 39ºC genoteerd.
Dat wordt dus morgen bewegen in slow motion, of liever zelfs helemaal niet. En heel dicht bij de ventilator zitten.

En o ja: vandaag mocht ik mijn diploma in ontvangst nemen voor het behalen van de eerste graad in reiki, op 4 juli. In september ga ik door voor de tweede graad, en dan afwachten wanneer ik nog verder kan gaan (voor graad 3, en master).
Sinds ik mijn reiki-inwijding heb gehad, voel ik me echt een heel ander mens. Ik loop al tweeëneenhalve week met een big smile rond. Lekker soft, lekker zweef; nee hoor, ik blijf wel met beide benen op de grond :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten