zondag 14 juni 2009

Website

Vandaag is een goede dag om de website van "penella80a", het ecologische natuurkampeerterrein, ook hier op mijn weblog te lanceren. Het gaat helaas niet gepaard met burgemeestersbezoek, fanfares en grootschalige taarten, maar dat denk ik er maar bij.
De afgelopen weken heb ik heel wat bijgeleerd over hoe je een site in elkaar moet zetten. Het is waar, het is een google-site, die zelfs de grootste dummy in elkaar zou moeten kunnen flansen, maar toch viel het nog best tegen.
Vooral een achtergrondfoto verwijderen bleek een lastig iets, maar na allerlei zijwegen is het toch gelukt. En één pagina is nog niet gevuld, maar daarvoor moet ik o.a. langs de "Oficina de Turismo" ("VVV") voor info.

Hier komt ie dan (tromgeroffel..........)




Nog een klein p.s.'je: Ik zou het heel fijn vinden om reacties te krijgen over de site; als er dingen in staan die bijvoorbeeld onduidelijk zijn, of als ik iets vergeten ben, hoor ik dat ook graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten