zondag 21 juni 2009

Beschuit met muisjes!

Het is zover: de zwaluwkindjes in het nest in de woonkamer zijn uit hun eitjes gekropen! Het zijn er vier, waarvan in ieder geval drie met héle hongerige bekjes.
Het gekke is, dat ma zwaluw alleen 's avonds op haar nest zat te broeden. Overdag ging ze shoppen of andere belangrijke dingen doen. 's Avonds zag ik haar kopje uit het nest steken, terwijl ze me misprijzend aankeek als ik de tv wilde aanzetten.
Nu kijk ik 's zomers gelukkig zelden televisie, maar op zondag is "Medium" altijd vaste prik.
Dus straks zal ze me wel toesissen: "Ssst. Denk om de kinderen!!"

De foto is wat wazig, maar ik stond te balanceren op de huishoudtrap, en ook wil ik de babyzwaluwtjes niet te veel storen, dus wilde ik geen tien foto's achter elkaar maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten