vrijdag 12 juni 2009

Gáááp.......

Het is pas vijf voor half acht. Alle dieren hebben zich weer rondgegeten en ik heb mezelf voorzien van een kop koffie. ....gááááp.... Ik ben niet bepaald een ochtendmens. Ok, ik sta wel makkelijk op om te voeren om 7 uur, maar na een kwartiertje heb ik dan al mijn energie voor dat moment alweer opgebruikt en duik ik gauw mijn bed weer in tot ongeveer kwart over 9. Langer niet, want om half 10 krijgen de paarden alweer hun volgende maaltijd. ...gáááp...
Maar gisteren hebben we besloten om om 8 uur te beginnen met het afmaken van het dak. En dat is alleen 's morgens vroeg nog enigszins doenlijk. Als het vandaag net zo warm wordt als gisteren (toen was het hier ruim 32 graden) .....gáááp.... dan moeten we na tienen niet meer op de ladder staan.
Ai, ik zie net op www.oratgenet.com dat het vandaag kan oplopen tot 34 en morgen tot 35 graden!
Soms vind ik het echt jammer dat ik niet méér van de ochtend kan genieten, want het licht is vaak prachtig. Beetje wazig in de verte, het zonlicht is nog niet zo fel....

(foto vanmorgen genomen om 7.31)

1 opmerking:

  1. Na zo'n drukke dag, maar je had je koffie. Succes met alles, ik ben heeeel benieuwd hoe het wordt, hopelijk zie ik het snel.
    Groetjes, (we hadden vandaag ruimschoots kunnen koffie drinken), Ria

    BeantwoordenVerwijderen