woensdag 11 november 2009

Verslavend

Gisteren kreeg ik van Jonathan een mailtje met daarin onder andere de tip, dat Google maps iets nieuws heeft: streetview.
Dus nu ben ik helemaal in de "streetview-modus": je kunt adressen intypen, en als op Google maps de straat dan blauw gekleurd wordt, kun je er het oranje mannetje (dat staat links) op plaatsen. En dan verschijnt er een panoramafoto van de plek. En je kunt door de desbetreffende straat wandelen. Dus gisteravond heb ik wat áfgewandeld! Door mijn geboortehuis-straat, de straat uit mijn vroege jeugd, mijn kindertijd, de op-kamers-tijd, de net-na-het-trouwen-flat, het-hier-zijn-de-kinderen-geboren-bovenhuis, het vrijstaande huis in Ermelo, het woonboerderijtje in Speuld, en uiteraard heb ik ook rondgewandeld in Cocentaina en Alcoi. Yeah!
En vanmorgen heb ik John naar de computer gelokt, zodat ik ook kon zien waar hij allemaal heeft gewoond vóór hij naar Spanje kwam.
Maar ja, nou is mijn stratengeheugen een beetje uitgeput, dus nu ga ik dan toch maar weer over tot de orde van de dag. Zucht......

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de eerste reactie was een test: het lukt Ria (en anderen) nl. niet om reacties te plaatsen, dus probeerden we het hier. Nieuwsgierigheid bevredigd? :)

    BeantwoordenVerwijderen