maandag 12 oktober 2009

Wordt gevolgd, en knuffelgaai

Leuk om te zien dat er voor mijn blog al vijf "volgers" zijn. Van drie van hen weet ik wie het zijn, maar de andere twee? En eigenlijk ben ik heel erg nieuwsgierig naar hen, en hoe ze mijn weblog hebben gevonden. Dus: kom uit de anonimiteit, en vertel! Tenminste, als u/je dat wilt natuurlijk.

Verder is hier in Frankrijk de zon doorgebroken, en vanmorgen zijn we naar Givet geweest voor "een bakkie" en wat boodschappen. En zo gaan we lekker in de tuin, met een boek, decadent lui zitten te wezen. Dat bevalt me prima :-)

Zus Jorien heeft al jaren twee papegaaien, een grijze roodstaart en een amazone-papegaai. Ze kunnen helaas niet bij elkaar, dus zitten ze naast elkaar in twee afzonderlijke ruime kooien.
En elke dag mogen ze er een tijdje uit. Als de roodstaart dan weer teruggezet wordt in zijn kooi, is het altijd even knuffeltijd met Jorien. Voor anderen is ie niet echt te vertrouwen, maar zij kan alles met hem doen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten