woensdag 7 oktober 2009

Tja....Telefónica

Een jaar of wat geleden ging er bij Telefónica iets fout, waardoor ik uiteindelijk zes weken lang zonder vaste telefoon zat. Tig telefoontjes, een paar bezoeken aan één van hun winkels: het mocht allemaal niet baten. Ze snapten niet wat het was, en konden het dus ook hoegenaamd niet rechtzetten.
Nee, dan de andere kant van Telefónica: eergisteren kreeg ik 's morgens een berichtje op mijn Movistar-internet (onderdeel van eerdergenoemd bedrijf), dat er een betaling niet was uitgevoerd door de bank, en of ik dat zo snel mogelijk wilde regelen. Dat wilde ik, dus ik belde met het aangegeven nummer. Het meisje aan de andere kant van de lijn ratelde er vrolijk op los, maar een betaling kreeg ik niet voor elkaar. Na een aantal minuten vroeg ze of ze me nog ergens mee van dienst kon zijn, en verbouwereerd stamelde ik van niet, dus ze verbrak het gesprek.
Al dezelfde avond zat ik zonder internet. Het "uit-knopje" weten ze altijd meteen te vinden.
Gisteren maar weer gebeld, en het bleek om de rekening van oktober (!) te gaan. Nou ja!
Gelukkig waren ze deze keer wél snel met het weer omzetten van het knopje (ik heb vanmorgen betaald), dus dat valt me 100 procent mee :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten