donderdag 6 augustus 2009

Komkommertijd

Dat ik al een week niets heb geschreven, komt doordat er werkelijk helemaal niets bijzonders gebeurt. Echt komkommertijd. Dus waar zou ik het over kunnen hebben? Over mijn auto die al bijna twee weken in de garage staat om gerepareerd te worden? Niet bijster interessant.
Over de nooit aflatende hitte? Al te vaak beschreven. Ehhh... over de paarden die daas worden van de dazen? Die zijn meer geholpen als daar eindelijk eens een goed middel voor wordt gevonden.
Oftewel, "alles gaat hier zijn gangetje", zoals dat vaak wordt gezegd.
Gelukkig beginnen morgen de feesten van de moros i cristians, dus dan duik ik weer achter/voor mijn computer: daar kan ik wel wat van breien, opgeluisterd met foto's.
Nu ga ik mezelf maar eens verwennen met een glaasje wijn, dus.... tot morgen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten