zaterdag 26 december 2009

Toch een leuke kerst....

Het was erg gezellig gisteravond. Vorige week dacht ik nog dat het een hele stille en een beetje saaie kerst zou worden, maar toen belde Neeltje, een vriendin die een uurtje van mij vandaan woont, om te vragen of ik kwam voor een kerstdiner. Dat zou worden gehouden bij Stijn, die zijn camping heeft vlakbij Guadalest.
We waren met zijn elven, het eten was heerlijk (speciaal voor mij was er vegetarisch gekookt. Klasse!), de mensen waren leuk, dus kortom: geslaagd!
En daarna kon ik blijven slapen bij Neeltje en Willem, dus ik hoefde niet in het holst van de nacht over mijn weggetje naar huis te lopen. Wat een luxe! Dus ik voel me nu echt even "op vakantie".
Maar uiteraard kan ik nooit weg zonder mijn laptoppie, want tja, mijn weblog moet bijgewerkt worden :-)

Druk aan het werk in de keuken (in het midden Neeltje, rechts Willem):

Geen opmerkingen:

Een reactie posten