vrijdag 28 mei 2010

Mañana......

En alweer laat ik de boel aardig versloffen. Ik heb na 12 jaar dan toch last gekregen van het mañana-gevoel: ach, he, verdorie, net weer de computer uitgezet, en ik had mijn blog willen bijwerken. Nou, dan morgen maar......
Maar nu is morgen dan eindelijk vandaag geworden :)

Afgelopen zondag zijn John en ik naar de markt in Torremanzanas geweest. Doen we wel vaker, dus niet vermeldenswaardig. Maar toen we weer terug reden naar huis, riep John ineens verbaasd "Huh? Kijk, wat is dát nou? En daar kwam in de verte een grote witte ezel aangedenderd over de weg. Zonder bestuurder cq ruiter. Ik ben maar gauw uit de auto gestapt, en met een "Ho, braaf, kom maar" de ezel verzocht zijn remmen te gebruiken. Dat deed ie heel gewillig, en zo kon ik het stuk touw pakken waarmee hij blijkbaar had vast gestaan. Braaf liep ie mee, en even daarna kwam er een quad aangescheurd met een vrouw, die al van verre riep: "escapó!!!" Oftewel: hij was dus ontsnapt. Ze heeft het dier achter de quad gebonden en in een sukkeldrafje ging de ezel braaf mee terug naar huis. Einde van een kort avontuur in vrijheid.....

Verder heb ik gisteren weer een bezoek gebracht aan de jonge katjes die binnenkort mijn paardenstal komen beschermen tegen rat en muis. Wat waren ze gegroeid. Van minuscule frummels waren ze veranderd in ondeugend kijkende grootogige plaatjes. Ik neem ze trouwens alle drie, in plaats van de twee die oorspronkelijk zouden komen. Anders blijft die ene zo zielig achter, toch?

Maak kennis met Tagore, Daya en Yindee (en hun moeder):



3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk!!
    Net was er eentje buiten, maar moeder poes vond dat nog geen succes: hup in het nekvel en naar binnen.
    Ze eten goed van de brokjes.
    Knuf, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat geweldig leuk; overal op weblogs kom ik jonge katjes tegen...........zal ik wel...of zal ik niet......nee, we zijn er nog niet aan toe! Maar het scheelt niet veel of ik val weer als een blok voor die bolletjes wol!
    Een hond was onze bedoeling toch? deze keer,......maar het kan ook beide eigenlijk wel......
    Wanneer mag je ze hebben?
    Kan niet wachten om ze te zien.
    Tot gauw.

    liefs en knuffels van petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Ria: voor je het weet lopen ze de hele dag buiten te spelen!

    @ Petra: ik weet nog een paar hele leuke voor je: ze lijken op Maine Coons (de buren hebben stapels katten, allemaal hele mooie)
    Mijn pluizebolletjes komen als Ria terug is uit Nederland, begin juli. Dan kunnen ze tenminste nog lekker lang bij de moeder blijven...

    Voor allebei: knuffen en kuzzies, en potver wat is het moeilijk typen nu net de stroom uitvalt en het al aardig donker wordt.....
    O, gelukkig er zij weer licht :)

    BeantwoordenVerwijderen