maandag 17 mei 2010

Nog meer jong spul..........

Giga-gezinsuitbreiding bij spinnetjes, hele kale koppies van de waterhoen-kuikens, is het nu toch echt lente.....

En nog even een extra foto van..................

Zaterdag kreeg ik bezoek van de maker (Sjoerd) van de site van virtuele diertjes (www.smoogies.nl) waar ik sinds november als moderator fungeer (evenals Rita, zijn schoonmoeder, en nog een aantal anderen), met zijn schoonouders. Het was erg leuk om ze te ontmoeten, want je spreekt elkaar dan wel af en toe online, maar nooit in het echt. Lekker een beetje brainstormen over verbeteringen op de site (Sjoerd heeft een heleboel goeie ideeën). En uiteraard hadden we het niet alleen over smoogies.
(foto: Rita)

En verder heb ik echt een vakantie-gevoel.... Ik ben benieuwd of ik aanstaande woensdag terug kan naar Spanje. Dat hangt af van de dwarsliggende aswolk. Ach, als het niet gaat, kan ik altijd nog proberen om met de bus terug te gaan.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten