maandag 17 mei 2010

Waar zal ik beginnen.....

Sinds ruim anderhalve week ben ik in Nederland. De eerste week was gericht op het volgen van workshops, en vanaf afgelopen woensdag ben ik in Harderwijk, bij Janneke en stoere frummel Lotte.

Toen ik aankwam op Schiphol, ben ik meteen doorgereisd naar Enkhuizen, waar ik kon overnachten bij Ada, die mij helemaal niet kende, maar toch haar huis voor mij had opengesteld. Grandioos! En vanaf zondag sliep ik bij Truus en Dirk in Hoorn. Truus is de zus van Ria. Dat was ook weer super.......

De workshops waren geweldig, ik had er dan ook al lange tijd naar uitgekeken: Op vrijdag had ik bij Margreeth (op de eerste foto achter Jessica) een privé-cursus Quantum Touch. Het werd heel goed uitgelegd, dus ik dacht dat ik alles al meteen helemaal doorhad....totdat de buurvrouw langskwam, en ze meteen werd gestrikt om als "cliënt" te dienen. En bedankt! Dat was dus stuntelen eerste klas. Maar toen daarna ook buurvrouws' vriend werd opgetrommeld, voelde ik me minder onzeker, en was de energiestroom veel duidelijker merkbaar....

En in het weekend had ik dan eindelijk de Munay-ki inwijdingen, waar ik - terecht - veel van verwachtte. Het zijn de inwijdingen van het Pad van de Inca. Als je meer wilt weten hierover, dan kun je naar de website van Margreeth gaan, daar wordt alles uitgelegd (en er is nog veel meer te zien op de site): http://www.inmunay.com/ (mag ik toch wel doorgeven, Margreeth? :) )

De groep die de Munay-ki deed was geweldig, de sfeer was fantastisch, kortom: ik liep na de workshop met een big smile rond (en nog steeds)......



Op dinsdag hebben Margreeth en ik nog "even" de Mastergraad van reiki doorgenomen (de inwijding had ik al gehad, dus het ging nu alleen nog om de theorie), en daarna was er 's avonds nog een workshop over de chakra's, geavanceerde Quantum Touch technieken, en stemvorken.

Niemand kan dus zeggen dat ik mijn eerste week niet goed heb besteed, toch?

1 opmerking:

  1. lieve Yoke,
    Het moet een geweldige beleving zijn, en je was al zo "rijk". Ik verheug me er op je weer te zien, en een beetje mee te genieten van jou ervaringen en "wijsheden". Ik zal m'n best doen wat meer tijd vrij te maken.
    Over een maandje zijn we in elk geval weer terug.
    We spreken elkaar binnenkort nog wel?!

    liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen