zondag 20 september 2009

Hoezo stress?

Als er in Andalucía ergens in een dorpje feest is, worden van tevoren alle huizen van een nieuwe laag (witte) verf voorzien. Nou woon ik dan wel niet in deze provincie, maar toch...

Aanstaande vrijdag komt er een belangrijke delegatie uit Nederland, te weten: de MMS-meiden.
Zij waren vroeger mijn klasgenootjes, en een aantal jaren geleden is een aantal van hen ermee begonnen om elk half jaar een soort reünie te organiseren, speciaal voor dit groepje.
Vrijdag komen ze dus met acht van hen hierheen (twee kunnen er helaas niet). Maar ja, dan moet natuurlijk de boel wel een beetje opgefleurd worden.
Het is alweer vijf jaar geleden dat ik de woon- en eetkamer heb geschilderd, en dat was dus wél te zien (tja, houtkachel, roet, lekkende kachelpijpen op zijn tijd).
Dus vandaag eindelijk genoeg enthousiasme bij elkaar geraapt, en de eetkamer gemetamorfoseerd.
Gelukkig kwam John meehelpen met de muren, want na twee keer het plafond te hebben gedaan, was mijn enthousiasme al aardig in de min terecht gekomen.

Morgen verder met de woonkamer, maar daar moet ik eerst nog een aantal scheuren dichten in het plafond en de muren.
En dan weer eerst het plafond twee keer, en dan de muren ook nog eens twee keer.

Nou maar hopen dat het niet te veel gaat regenen, anders kunnen de "meiden" misschien niet eens bij het huis komen (modder, glad, enzovoort).

Zoals het was tijdens het verven:
En zoals het is:




1 opmerking:

  1. hoi yoke,
    niet te hard werken voor ons hoor!
    we hebben erg echt veel zin in, nog maar 4 nachtjes slapen en dan komen we eraan!

    groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen