zondag 4 april 2010

Ritje Callosa

Elke keer denk ik er te laat aan dat ik mijn weblog wil bijwerken. Dat kan alleen maar op de laptop, omdat ik op de desktop geen foto's meer kan uploaden. En elke keer doe ik gedachteloos de desktop aan, met als gevolg......

Op Goede Vrijdag zijn Petra en ik naar Callosa geweest, naar een tv-satellietbedrijf. Omdat de receiver van Petra en Anno weigerde de tv-signalen netjes door te geven. Dat werd dus, helaas voor hen, een nieuwe. Maar nu kan er weer ongebreideld tv worden gekeken (wat ze overigens maar spaarzaam doen).
Terwijl ik stond te wachten op Petra, die me zou oppikken vlakbij huis, móest ik een paar foto's nemen van de stekelbrem. Die wordt hier verfoeid vanwege het brandgevaar: als ze in brand vliegen, geeft dat flinke steekvlammen. Maar als ze bloeien zijn ze prachtig, gevaarlijk of niet.


En onderweg kwamen we een hele rits oldtimers tegen, die blijkbaar een toertocht aan het maken waren in clubverband. Schitterende exemplaren zaten ertussen!
Tja, en wat doe je als je onderweg bent en het is etenstijd? Juist. Dan bestel je dus een bocadillo )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten