donderdag 18 februari 2010

Ollanders

Donderdag, marktdag. Als ik zeg: ik ga naar de markt, bedoel ik in werkelijkheid: ik ga naar bar Monaco, koffie drinken. En als er dan nog tijd over is, ga ik héél misschien ook nog even naar de markt.
Want het is op donderdag heel speciaal bij bar Monaco. Ten eerste is het stampvol met vrouwen die (niet) naar de markt gaan, en met oudere mannen die niet naar de markt (willen) gaan, maar ook is het een ontmoetingsplaats geworden voor het handjevol Nederlanders dat in deze contreien woont. Vandaag waren we voor het eerst compleet: met zijn achten konden we ons bijna geen etnische minderheid meer noemen......


1 opmerking:

  1. De foto is leuk, het wordt nog wel eens wat hier.
    Als het maar niet zo wordt als aan de kust.
    In ieder geval tot donderdag. x Ria

    BeantwoordenVerwijderen