maandag 1 februari 2010

Maui

"Die rotkat!!!" blaft Iroko nijdig, als Maui doodgemoedereerd door het paardenland banjert. Maui is een kat die een week of wat geleden ineens op het terrein verscheen, en die sindsdien niet meer is weggegaan. Hij pendelt van de stal (muizen en ratjes, yeahh!) naar de tuin van John (alleen muizen, toch reuzeleuk!). Hij of zij laat zich nog niet benaderen, maar vandaag heeft John voor het eerst voer neegezet voor hem, waar hij buiksluipend op af kwam.


En omdat ik gelukkig mijn camera bij me had, kreeg ik de kans om op de terugweg naar huis een roodborstje op de foto te zetten. Een toevalstreffer:

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kat, Yoke! Laat hem blijven en zorg er goed voor............ nuttig beest (sinds mijn kat er niet meer is hebben wij ook muizen en mollen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een schoonheid hè? Maar hij of zij is vrij om te gaan. Ik hoop ook dat ie blijft

    BeantwoordenVerwijderen