zondag 29 maart 2009

Regen en frustratie



Sinds gisteravond is het, na weken droogte, eindelijk eens gaan regenen. Prima voor het gras, dus ook voor de paarden. Die hadden gisteravond tegen de schemering de grootste lol met zijn allen. 
Ik dus meteen gewapend met mijn fotocamera naar buiten, omdat de accu van de videocamera leeg was. Met de fotocamera een paar filmpjes gemaakt van rennende, spelende en steigerende paarden. Ok, de kwaliteit was niet geweldig, maar alles wat ik wilde, stond erop.
Alleen krijg ik nu met geen mogelijkheid die filmpjes geupload op youtube of photobucket. Alles loopt meteen vast zodra ik de map met video's open. Geen idee wat ik fout doe. 
Dus helaas, het blijft deze keer bij tekst alleen. Volgende keer zal ik ervoor zorgen dat de videocamera startklaar ligt.

Gelukkig laten de honden zich altijd gewillig op de foto zetten, dus bij deze een modderige Fuego.
En ook nog een foto van hoe het paardenland er na één regendag uitziet: blubberig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten