donderdag 26 maart 2009

eerste bericht

Voor ik met mijn blog start, wil ik eerst een beeld scheppen van wie ik ben en waar ik woon. Ik ben Yoke, 55 jaar, en ik woon met mijn dieren op een oude boerderij in Spanje, in de provincie Alicante.
De dierenpopulatie bestaat uit 6 paarden/pony's, 11 honden, 4 minivarkens en 3 kippen.
Hobby's: uiteraard mijn dieren, de natuur in het algemeen, fotografie, spiritualiteit-met-beide-benen-op-de-grond, films kijken, buiten bezig zijn, doe-het-zelven, om er maar een paar te noemen....

2 opmerkingen:

  1. Dankjewel Yoke voor het sturen van je link. Heb net de filmpjes bekeken. Wat een vreugde onder de paardjes. Komen er nu binnenkort ook veulentjes? De ene hond doet mij aan Chivas denken, van uiterlijk dan. Veel plezier met je weblog. Ik ga nog vaker kijken ..

    Groetjes van Chris

    BeantwoordenVerwijderen