vrijdag 26 maart 2010

Hèhè, daar ben ik weer eens

De laatste tijd ben ik een beetje mijn blog aan het verwaarlozen. Soms doordat ik vergeet een foto te maken, zoals van de week, toen ik met Petra naar Ikea ben geweest, en uiteraard met véél meer terugkwam dan de planning was. Tja, en zonder foto is het niet je dát.

Maar vandaag is (supervriendin) Ria jarig (en had ik ook mijn camera bij me). En we hadden besloten haar te verrassen door allemaal op de koffie te komen. Haar man wist er van af, maar hij mocht niets zeggen. Dat heeft ie gelukkig goed volgehouden!
En volgens mij was het een geslaagde missie :) :)......

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yoke,
    Het zusje van je supervriendin vindt het ontzettend leuk om je stukje + foto te zien. Het was inderdaad een hele leuke missie en een zeer geslaagde verrassing voor Ria.
    Groetjes, Truus

    Hoi lief, super-, super- superverrassing, maar dat hadden jullie wel door. Ik ben er echt heel blij mee, gisteren en nog!!
    Knuf, je supervriendin.

    BeantwoordenVerwijderen